Sivut

sunnuntai 26. tammikuuta 2014

yhyy, stressaan

np: Robbie Williams - Feel




 Mä en tiiä miks pimeellä kuvaaminen kiehtoo mua enemmän kui valosalla. Illalla on paljon mukavempi käyä kuvaamassa yksinään, kun ei liiku niin paljon ihmisiä, on hiljaista ja saa olla omissa ajatuksissaan ihaillen talvista maisemaa. Minusta talvi on tosi kaunis, mutta kylmyys tekee siitä inhottavan :(
Mua kans ärsyttää miten paljon mua stressaa juuri nyt. Lähinnä kevään näyttö. Ja se, että stressaan ahistaa mua. Oon hyvä kestämään stressiä, mutta vihaan tätä hirveetä jatkuvaa ahistusta.. Pitäis ottaa vaa rennosti. Onneks hommasin jo TOP-paikan.
Tosi outo olo ja tekee mieli kahvia. Ajattelin muuten tässä lähiaikoina kirjotella aika syvällisen mielipide postauksen, joten odotelkaa sitä toverit :3 Öitä!

- Karina :*

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Asiallinen turhuus ja rakentava palaute tervetullutta. Törkyily voi jäähä oman pään iloksi :)