Sivut

perjantai 3. tammikuuta 2014

Uusi vuosi uudet kujeet.. vai?

np: ENVY - Am I Wrong

photobooth perseilyä koulussa

toi kalenteri tekee mut tosi onneliseksi :)


 Täs mä istun, syön vanukasta ja itken kuinka jäätävältä oon pari viimestä päivää näyttäny. Muuten mulla on helkutin hyvä fiilis ollu ja vuosi on alkanu mainiosti. Mulla on tiimarista ostettua ale karkkia ja aattelin jatkaa ton Fifty Shadesin lukemista. Moni sanoo et se on yliarvostettu, mutta katotaan :) 
Kirjotin eilen loppuun mun 2014 tavoitelistan. En tykkää tehä uudenvuoden lupauksia tai ylipäätänsä en oo sillanen ihminen, joka lupailis yhtään mitään siks tavotteet on parempi ratkasu. Voisin listata teille muutaman tavotteistani:

- Vietä ainakin yksi äärettömän onnellinen hetki
- Käy vähintään yksillä festareilla
- Nauti kesäyöstä
- Käy ulkomailla
- Tutustu uusiin hauskoihin ja mukaviin ihmisiin
- Naura kyyneleet silmissä
- Makaa ilman huolia nurmikolla tai rannalla
- Ole suurin osa vuodesta onnellinen
- Kasva ihmisenä

Mites te, ootteko tehny lupauksia tai tavoitteita vuodelle 2014? Millasia, ois hauska kuulla muidenki tällasia tavotteita etc :3
 Toivotan teille kaikille tapahtumarikasta ja super onnellista vuotta 2014!

- Karina :*

2 kommenttia:

  1. olen täten virallisesti haastanut sinut :)

    http://miranilsix.blogspot.fi/2014/01/blogin-ensimmainen-haaste-suoritettu.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Guhahaa, postailinki just äske täytetyn haasteesi, johon lisäsin uuden haasteen ;D haasteception, check it out :)

      Poista

Asiallinen turhuus ja rakentava palaute tervetullutta. Törkyily voi jäähä oman pään iloksi :)