Sivut

sunnuntai 12. tammikuuta 2014

Haasteellista ja sillee

Mur, Mira antoi minulle haasteen. Menkää muuten tsekkaamaan sen blogi. Mira on mahtava ihminen, jonka olen tuntenut jo usean vuoden. Oh god jotai 6-7vuotta? :o Eniwei takaisin haasteeseen. :)

Säännöt :


Haasteen tarkoitus on löytää uusia blogeja ja auttamaan huomioimaan heitä, joilla on alle 200 lukijaa. Tässä ohjeet:

1. Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 asiaa itsestään.

2. Pitää vastata haastajan 11 kysymykseen.
3. Haastetun pitää keksiä 11 kysymystä uusille haastetuille.
4. Heidän tulee valita 11 bloggaajaa, joilla on alle 200 lukijaa.
5. Sinun tulee kertoa kenet olet haastanut.
6. Ei takaisin haastamista.

11 asiaa minusta:

1. Mainitaan ensimmäisenä vaikka se, että vihaan näitä "Kirjoita x asiaa itsestäsi", koska mulla usein pyörii päässä vaustaustilanteessa vaan tosi tylsiä asioita. Esim. "Olen 16v tyttö ja tykkään kissoista" Mutta, jos mietin vaikka koulussa mitä asioita laittaisin niin mun päässä pyörii kaikenlaisia hauskoja juttuja, joita en ikinä tietenkään kirjaa muistiin....

2. Fiilistelen tääl parhaillani Dima Bilania. Tää on mun pimee salaisuus, kuuntelen ko. artistia vaan silloin kun oon yksin. :D


3. Mä olen aika sosiaalinen ihminen. Nautin kavereitteni seurasta ja tykkään tutustua uusiin ihmisiin, mutta mulla on päiviä jolloin muutun täysin antisosiaaliseksi. Niinä päivinä oleskelen omissaoloissani ajatellen ja fiilistellen jotain musiikkia (vaikka Dima Bilania esimerkiksi).Onneksi niitä sosiaalisia päiviä on enemmän kuin antisosiaalisia.

4. Mä tykkään keskustella asiallisista ja syvällisistä aiheista. Joskus on aivan mahtavaa jutella jollekin vanhemmalle ihmiselle, joka on nähnyt enemmän maailmanmenoa ja kuulla hänen mielipiteitä ja näkemyksiä joistain asioista. Toisaalta mä tykkään ihan yhtä paljon keskustella ei asiallisista aiheista ;D

5. Mun tavoite elämässä on matkustaa mahdollisimman moneen maahan. Lista on vielä aika pieni, mutta toivon, että tulevaisuudessa mä oon tarpeeksi varakas matkustellakseni ympäri maapalloa. Haluaisin kans päästä yli mun lentopelosta. Pakotan itteni aina koneeseen ja koko lento menee aina paniikissa + matkapahoinvointi on kaveri. :D

6. Mulla on tosi laaja musiikkimaku. En kuuntele mitään tiettyä genreä pelkästään vaan oikeestaan kaikkea laidasta laitaan. Lempibändini on kuitenkin Thirty Seconds to Mars <3

7. Tykkään kuunnella ihmisten tarinoita niiden omista elämistä kuin kaikesta muustakin. Tarinat on muutenki aina olleet mun juttu. Ala-asteella lainasin kirjastosta aina kerralla sellasen kassillisen kirjoja ja luin ne kaikki 1-2viikossa ja hain tietenki lisää mahdollisimman pian :) Nyt oon alkanu taas päästä lukemisen makuun parin vuoden tauon jälkeen.

8. Mulla on huono tapa ajatella asioita liikaa. Muistelen kans liikaa menneitä tai lähinnä vaan tiettyjä ihmisiä ja muistoja niitten kanssa. Veikkaan, että tästä johtuu mun äkilliset mielialan muutokset tai sit se johtuu siitä et oon horoskooppimerkiltäni vaaka.

9. Oon iha super iloinen siitä, että muumilimua saa nykyää tölkeissä ja 6-packina! :D

10. Mä haluaisin oppia ylläpitämään säännöllistä unirytmiä, mutta aina kun yritän sitä niin muutaman päivän päästä huomaan istuvani yhden aikaan koneella ja ajattelen, että "hups". Nyt olen pikkuhiljaa opettellut syömään aamupalaa, edistystä! Ehkä mulla on vielä joku päivä terveelliset elämäntavat ;)

11. Huh! Viimenen, tähän on menny liian kauan aikaa :D Mutta joo, en siedä pepsiä, mutta rakastan coca colaa. Ne ihmiset, jotka sanoo että ne maistuu samalta on väärässä ja voisin läpsäistä/nipistää tms. jokaista, joka niin sanoo.



Saamani 11 kysymystä:

1. Oletko enemmän kissa- vai koiraihminen?
- kissa! mutta kyllä minä koiristakin tykkään :3
2. Mikä on paras ruoka, jota olet ikinä syönyt?
- huiapua. mä en oikeen osaa sanoo.. Veikkaan et se on joku isän tekemä :D Tai sitten sushi, koska sushi<3
3. Oletko hyvä kokkaamaan?
 - Kyllä mä ainakin ite keitoksistani tykkään. En voi sanoo et oon paras, mutta kai mä itteni ainakin hyväksi luokittelen ;D Aion muuten tehä ens viikolla tomaattikeittoo, nam<3

4. Mitä harrastat?
- Mä luen, piirrän ja rämpyttelen kitaraa
5. Mikä oli suurin unelmasi lapsena?
- Mä jotenki muistelen, että mä unelmoin lapsena tosi paljon siitä, että saisin oman koiran. Mä olin koiraihminen henkeen ja vereen ennen kuin sain mun rakkaan kisun :3
6. Mitkä ovat tavoitteesi bloggaajana?
- Mun tavoite on kirjoittaa mielenkiintoista luettavaa ja musta ois hauska joskus vlogata tai järjestää joku give away tms :)
7. Mikä on lempiesineesi huoneestasi ja miksi?
- Hmm... varmaan toi mun kamera, koska tykkään ottaa kuvia ja haluan kehittyä siinä ja tuo vaavi saa auttaa minua siinä urakassa
8. Jos voisit muuttaa jotakin elämässäsi, muuttaisitko?
- Noo... eläisin terveellisemmin. En kai muuta, antaa kohtalon,sattuman ymstms viedä etteenpäin!
9. Odotatko itseltäsi paljon?
- En yleensä. Joissakin asioissa kyllä.
10. Paras lukemasi kirja?
- Huii vaikea kysymys... Walter Moersin kirjoittama Uinuvien kirjojen kaupunki nousee aina jotenkin ekana mieleen, kun kysytään tätä kysymystä. Toisaalta Nikki Sixxin Heroiinipäiväkirja on kans aivan mahtava. Ehkä ne on yhtä parhaita :)
11. Onko Suomi mielestäsi kaunis maa?
- On! Mutta välillä turhan kylmä...

minun pikkunen <3


Huom. koska olen badass niin en suorita kohtia 3-6. No ei vaan se johtuu ihan vain siitä, että en seuraa nykyään paljoa blogeja. Ne joita luen säännöllisesti omaavat yli 200 lukijaa. Joten minä haastan teidät ehdottamaan minulle kommentteihin blogeja, joita lukea!

- Karina :* 

4 kommenttia:

  1. jännää, en tiennykkää että oot enemmän kissaihminen.. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahaa :D minusta paljastuu aina uusia puolia ;D

      Poista

Asiallinen turhuus ja rakentava palaute tervetullutta. Törkyily voi jäähä oman pään iloksi :)